Acte de graduació Diploma Universitari en Tecnologia i Societat 2017

UPC, SICT
dimecres, 5 juliol 2017

Acte de graduació del Diploma Universitari UPC "Tecnologia i Societat"

UPC -ESEIAAT

Guió Acte de Graduació:

18.30 h              Paraules de benvinguda a càrrec del Sr. Xavier Roca, director de l’ESEIAAT de la Universitat Politècnica de Catalunya, qui dóna la paraula a:

La Sra. Beatriz Escribano nomena als estudiants graduats i entren a la Sala Actes

Sr. Joseba Quevedo, Coordinador del Diploma de la Gent Gran

18.45 h              Conferència “Molt per aprendre , molt per gaudir” a càrrec del Sr. Llorenç Puig, padrí de la promoció.

19.15 h              Lliurament dels diplomes als estudiants dels estudis en  Tecnologia i Societat.

Lliuraran els certificats els membres de la taula. La Sra. Beatriz Escribano, farà la lectura del nom dels estudiants graduats.

19.30 h              Paraules de la Sra. Rosana San i Sr. Josep Copons  representants dels estudiants.

Lliurament orla a Xavier Roca director ESEIAAT

19.45 h              Paraules del Sr. Amadeu Aguado, Tinent Alcalde  Ajuntament de Terrassa

19.55 h              Cloenda a càrrec del Sr. Xavier Cañavate, vicerector de de la Universitat Politècnica de Catalunya

20:05 h              Cant a càrrec de el Cor de Cambra MC Cor, que interpretaran:

Canticorum Iubilo

Good News