El tratamiento de la presbicia con lentes de contacto V

dijous, 7 setembre 2017

El tratamiento de la presbicia con lentes de contacto V

Joan E. Pérez

Diplomat en Òptica per la UPC al 1992, Màster Universitari en Adaptació Avançada de Lents de Contacte (Univ. València) 2012, Màster en Optometria i Ciències de la Visió UPC 2014,  Fellow of the International Academy of Orthokeratology. Associacions: Membre de l'Acadèmia Europea d'Ortoqueratologia (actualment Vice-President), membre d'IACLE (International Academy of Contact Lens Educators), membre d'AEOPTOMETRISTAS, membre del Consell Tècnic d'Òptics-Optometristes del Consell Català de Formació Continuada de les Professions Sanitàries, revisor de l'International Journal of Ophthalmology. Docència: formador internacional a l'àmbit de la Ortoqueratologia, amb intervencions a congressos nacionals i internacionals. Laboral: actualment a la Unitat de Contactologia de l'Institut Català de Retina.