ACTE DE GRADUACIÓ 8ª PROMOCIÓ “ESTUDIS UNIVERSITARIS EN TECNOLOGIA I SOCIETAT” PERSONES MÉS GRANS DE 55 ANYS

UPC, ETSEIAT
dijous, 12 juliol 2018

ACTE DE GRADUACIÓ 8ª PROMOCIÓ “ESTUDIS UNIVERSITARIS EN  TECNOLOGIA I SOCIETAT” PERSONES MÉS GRANS DE 55 ANYS

Dia:        Dijous 12 de juliol de 2018

Hora:    18.15 hores

Lloc:      Sala d’Actes de l’ESEIAAT (C/ Colom, 1, Terrassa)

18.15 h                 Paraules de benvinguda a càrrec del Sr. Joaquim Marques,  Sotsdirector d'Infraestructures i Recursos l’ESEIAAT de la Universitat Politècnica de Catalunya, qui dóna la paraula a:

La Sra. Beatriz Escribano nomena als estudiants graduats i entren a la Sala Actes

Sr. Joseba Quevedo, Coordinador del Diploma

18.30 h                 Conferència L’Envelliment: Canvi, Adaptació i Aprenentatge”” a càrrec de Carme Carrió  padrina de la promoció.

19.00 h                 Lliurament dels diplomes als estudiants dels estudis en  Tecnologia i Societat.

Lliuraran els certificats els membres de la taula. La Sra. Beatriz Escribano, farà la lectura del nom dels estudiants graduats.

19.15 h                 Paraules de Rafael Rodríguez Pavón i Mª Àngels Esteve Sans representants dels estudiants.

Lliurament orla a Joaquim Marques sots director ESEIAAT

19.30 h                 Paraules de Sra. Anna Maria Masachs, Associació ACTES

19:40 h                 Paraules del Sr. Adrián Sánchez, Regidor d’Univeristats de l’Ajuntament de Terrassa

19.50 h                 Cloenda a càrrec de la Sra. Nuria Garrido, Vicerectora de Docència i Estudiantat de la Universitat Politècnica de Catalunya

Al finalitzar l’acte, la Sra. Beatriz Escribano, directora del Diploma, convida als membres de la taula a ocupar la fila 0.

20:05 h                 Cant a càrrec de el Cor de Cambra Joan Martínez Colás i la Coral Rosa Mª Ortega,

La Sra. Beatriz Escribano comunica que només sortiran els estudiants titulats per fer-se la foto a l’entrada de l’ESEIAAT. Els familiars s’hauran d’esperar a la Sala.

20.25 h Copa de cava al pati exterior ESEIAAT (edifici escola industrial)

TAULA PRESIDENCIAL:

Joseba Quevedo, Coordinador del diploma