FOOT Graduació curs acadèmic 2018-19

UPC, SICT
dijous, 13 febrer 2020

Acte de Graduació de la promoció 18·19 de l'estudiantat de grau i de màster. Es va lliurar el títol a 86 graduats en Òptica i Optometria així com a 23 titulats del màster universitari en Optometria i Ciències de la Visió. L'acte es va celebrar a l'auditori de l'Escola Municipal de Música de Terrassa.

Presidit per la vicedegana de la FOOT, Aurora Torrents, i el president del Col.legi Oficial d´Òptics i Òptiques Optometristes de Catalunya, Alfons Bielsa. També formaran part de la mesa presidencial representants del Rectorat de la UPC i de l'Ajuntament de Terrassa. El padrí d'aquesta promoció és el professor José Manuel González-Méijome, de la Universidade do Minho (Portugal), que va rebre el premi a l'optometriste de l'any 2016.

Dins el programa d'actes previstos, es va impartir la conferència "Viatge al país dels blancs: el camí cap a l'educació" a càrrec del Sr. Ousman Umar, fundador de l’ONG NASCO Feeding Minds.